Arrived! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Chris Meijer - WaarBenJij.nu Arrived! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Chris Meijer - WaarBenJij.nu

Arrived!

Door: Chris

Blijf op de hoogte en volg Chris

16 September 2010 | Nederland, Amsterdam

Hoi allemaal! Hierbij dan mijn eerste reisverslag.

Afgelopen dinsdag (14-09) ben ik in Lancaster gekomen na een redelijk oncomfortabele vlucht. Het was slecht weer en daardoor was er wat turbulentie (daarnaast is easyjet ook gewoon echt TE cheap). Een half uur van te voren wordt even aangegeven bij welke gate je moet zijn.

Eindelijk aangekomen in Liverpool moest ik de bus nemen naar Lime Street Station. In Nederland is er een mooi automatisch stemmetje waarbij de straat wordt genoemd. Echter was deze kapot (?) en moest de buschauffeur de straten zelf rond schreeuwen door zijn 20 meter lange bus. Erg lachwekkend in ieder geval.

De reis in de trein ging eigenlijk heel voorspoedig en ik was rond 1 uur al in Lancaster.

Wat direct opvalt is dat dit gebied (zeker in vergelijking met Liverpool waarvan ik een beetje schrok) heel erg mooi is!

Verder kan ik eigenlijk alleen maar heel positief zijn. De natuur is mooi, de mensen spreken zeer duidelijk Engels en zijn erg beleefd, de gebouwen zijn oud maar zeer goed onderhouden, de campus met de (internationale) studenten is top, de tutoren, leraren en andere begeleiders zijn erg hulpvaardig en het bier is uiteraard erg goed!

Zaterdag gaan we met een hele groep internationale studenten Manchester bezoeken en zondag begint Fresher's day. Oftewel het wordt een erg leuk weekend!

See ya!

• 17 September 2010 - 10:55

Astrid:

Heee! leuk, eindelijk een vehaaltje :) Fijn dat je het zo leuk hebt en vooral fijn dat het bier erg goed is.. haha. We skypen nog wel!

xx

• 17 September 2010 - 10:58

Astrid:

oh, en ik wacht op foto's! Doet mijn camera het goed?

• 18 September 2010 - 07:53

Albert:

Goed verhaal en mooie site. Veel plezier en tot ziens.

• 18 September 2010 - 10:13

Jeroen:

Zou je volgende keer kunnen afsluiten met: C ya! ??

• 18 September 2010 - 12:37

Rolf:

maar het bier is toch altijd goed???

• 18 September 2010 - 20:28

Thommy VDK:

ziet er goed uit, die Chinezen zijn ook écht overal!

• 19 September 2010 - 08:23

Heleen:

Leuk verslag Chris.
    Ik hoop dat de rest net zo goed verloopt.
    Veel liefs,
    Heleen

• 19 September 2010 - 16:56

Ties:

Introduceer wel ff het befaamde atspelletje 'kingzen' oke? :D

• 20 September 2010 - 14:04

Suzan:

Hoe was je weekend? We willen nog wel wat foto's zien. Je bent er nu al bijna een week. Er kan wel weer een verslagje geplaatst worden lijkt me.

• 29 September 2010 - 11:06

Dennis R:

Nice kerel dat je er toch voor gegaan bent!! Hoop dat je daar 'n hele plezierige tijd tegemoed gaat! :D

Grtz vanuit Nederland
    Dennis